Mmmm..... cookies...

BEBOERINFO

LÅN AF GÆSTEVÆRELSER & FESTLOKALE

Man låner et gæsteværelse ved at skrive eller ringe til Birthe Grønninger i nummer 16, 2. sal på telefon nummer 30 20 28 78.

Der betales 35,- kr. pr. værelse, pr. overnattende døgn til Mobilepay nummer: 98 81 01 - Aflyses leje af værelset, får man IKKE pengene tilbage.

Når dette er gjort, er værelset booket.
Man aftaler afhentning af nøgle med Birthe, når man ringer, og det er så op til jer selv at tjekke, om værelset er, som det skal være, før jeres gæster tager værelset i brug.

Der er dyner og puder på værelserne. Gæster medbringer selv linned og håndklæder.

Det er også jer, som låner af værelset, der er ansvarlig for, at der er rengjort på værelset, inden aflevering af nøgle til Birthe.

Der hænger rengørings regler på begge værelser, så jeres gæster kan se, hvad der skal gøres, når man låner vores nyrenoverede værelser, men reglerne er også udleveret til jer, så I ved, hvad der skal gøres.

 

RENGØRING AF GÆSTEVÆRELSER - OGSÅ VED KUN ÉN OVERNATNING:

1. Der fejes og vaskes gulv.

2. Toilet, håndvask, blandingsbatterier rengøres, der svabres i badet.

3. Der luftes ud.

4. Dyne og pude lægges pænt på sengen igen. (Se billede der hænger på inderside af skabslågen)

Som lejer er det jeres ansvar at aflevere gæsteværelserne rengjorte og klar til ny udlejning.

Der forefindes rengøringsmidler på badeværelset i gæsteværelserne. Der er kost og fejeblad. De tørre og våde Swifferklude er til moppen bag døren i badeværelset. Én gangs Ajax-rengøringsklude er til toilet og håbdvaske.

I skabet på værelset findes en støvekost til at tage spindelvæv ned med.

(Man er velkommen til at medbringe sit eget rengøringskit fra hjemmet, hvis men hellere ønsker dette.)

Bruger man en karklud fra kassen på gæstebadeværelserne, skal man smide den ud bagefter - vi vasker ikke.

Tager man det sidste af noget (rengøringsmidler, karklude, Ajax klude, Swifferklude, toiletpapir osv.) fyldes op fra skuffen i fælleskøkkenet under køleskabet, fra skabet hvor støvsugeren står, eller der gives besked til den, man har lånt nøglerne til værelset af, så vi kan få købt nyt.

Trænger værelset til en ordentlig støvsugning - findes der en støvsuger i fællesrummet/festlokalet i stueetagen. Nøglen til jeres egen bolig passer dertil.

 

LÅN AF FÆLLESRUM - FESTLOKALET:

 Man låner fællesrummet/festlokalet ved at skrive bolig og lejligheds nummer på kalenderen, der hænger i køkkenet i fællesrummet.

Man indbetaler 135 kr. til mobilepay nummer: 98 81 01 og noterer BETALT på kalenderen ud for bolig og lejlighedsnummer.

Man disponerer over lokalet i 2 døgn, så husk at notere begge dage på kalenderen. Jeres egen husnøgle passer til døren. 

Grunden til at man har 2 døgn for 1 døgns pris er, at man så har tid til at tjekke, om rengørings standarden er, som man ønsker det.

 

Rengøring af fællesrum-festlokale:

1. Der støvsuges over alt.

2. Alle gulve vaskes.

3. Badeværelset gøres grundigt rent.

4. Opvaskemaskine og køleskab tømmes.

5. Borde og stole sættes på plads (som det er vist på billede/tegning)

6. Skraldespande i køkken og badeværelse tømmes.

7. Gardiner trækkes fra.

8. Bruger man klude, håndklæder, viskestykker eller duge fra fællesrummet - vaskes dette og lægges tilbage på plads hurtigst muligt.

Rengøringsmidler, gulvskrubbe, støvsuger m.m. findes i køkkenet.

 

DET ER KUN TILLADT AT BRUGE FÆLLESRUMMET, HVIS MAN HAR BOOKET DET.